KOMPETENCJE I PRZE­WAGI KON­KUREN­CYJ­NE:

Misją firmy Inforsys S.A jest nie tylko tworzenie innowacyjnych produktów i usług, które do tej pory nie były dostępne na polskim rynku, ale także ich realizacja w sposób ponadstandardowy. Stworzyliśmy rozbudowany system komunikacji pomiędzy firmami i ich klientami. Poszczególne elementy tego rozwią­zania są dostępne na rynku w formie rozproszonej. W chwili obecnej, jedynie Inforsys S.A. integruje je w unikatowej, sprawdzonej i dostosowanej do potrzeb naszych partnerów ofercie.

Inforsys S.A posiada unikatowy park tech­nolo­giczny składający się z nowoczesnych i precyzyjnie dobranych maszyn. Zatrud­niamy ludzi, którzy wiedzą jak je w pełni wykorzystać. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji i wierzymy, że jest to klucz do osiągnięcia sukcesu w branży. Dzięki koncentracji usług w jednym miejscu, w każdym aspekcie jesteśmy bardziej elastyczni, szybsi i lepsi od innych.

Wierzymy, że innowa­cyjność w każdym elemencie działania Inforsys niesie za sobą przewagę konkurencyjną i zapewnia sukces firmie i jej pracownikom. Stale inwestujemy w szkolenia personelu, nowe narzędzia programistyczne oraz maszyny produkcyjne. Narzędzia te stały się podstawą stworzenia Platformy Zarzą­dzania Produkcją oraz Dystry­bucją Kores­pondencji Masowej, umożliwiającej z poziomu Klienta śledzenie statusu przesyłki, generowanie raportów oraz dostępu do archiwum dokumentów.

Co miesiąc przetwarzane przez nas przesyłki docierają do milionów gospodarstw domowych i firm. Daje nam to możliwość skutecznej redukcji kosztów , co ma swoje odzwierciedlenie w tysiącach realizowanych przez nas zleceń. Mimo faktu, że nasza oferta zawiera unikatowe wartości dodane w zakresie jakości, bezpie­czeństwa i inno­wacyj­ności produktów, naszym klientom możemy zagwarantować optymalny poziom cen.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszej szczegółowej oferty, zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci udzielą Państwu wyczerpujących informacji na temat oferowanych przez nas usług obsługi korespondencyjnej.

 Korespondencja masowa 

Korespondencja tradycyjna jest najczęściej jedyną, regularną formą kontaktu firm z grupami ich klientów. Jako narzędzie marketingu bezpośredniego comiesięczne przesyłki nie muszą zawierać tylko i wyłącznie danych transakcyjnych czy przypominać o zobowiązaniach. Mogą stać się istotnym kanałem wielopoziomowej komunikacji. Doceniając potencjał personalizowanych wydruków oraz przesyłek masowych, firma Inforsys S.A. stworzyła nowoczesne centrum mailingowe obsługujące firmy i instytucje w zakresie przygotowania oraz obsługi przesyłek pocztowych. W ramach usług centrum oferujemy…

Zobacz więcej >

 

 ePlatforma 

Wykorzystując zaawansowane narzędzia informatyczne od 6 lat umożliwiamy naszym Klientom wybór kanału komunikacji z odbiorcami ich produktów i usług. Stworzona w 2008 roku platforma teleinformatyczna- ePlatforma, umożliwia korzystanie z e-dokumentów (e-faktury, e-bilingi, e-wyciagi itp.) gwarantując jednocześnie zgodność z wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie prawa.

Zobacz więcej >

 

 TransPromo 

TransPromo to narzędzie integrujące dokumenty transakcyjne z materiałem promocyjnym, dzięki któremu kosztowne wydruku stają się przynoszącym dochód narzędziem marketingu bezpośredniego. TransPromo wykorzystuje potęgę kolorowego druku cyfrowego, zaawansowane rozwiązania informatyczne w zakresie tworzenia oraz zarządzania komunikacją personalizowaną, oraz dane pochodzące z systemów CRM. Powiązanie tych trzech elementów, tworzy kompilację będącą najszerszym i najbardziej elastycznym narzędziem stworzonym do swobodnego zarządzania treścią kolorowych dokumentów transakcyjnych. Wykorzystując narzędzie jakim jest Transpromo zamień tradycyjne, z reguły czarno-białe faktury, bilingi czy wyciągi z kont, w pełno kolorowe dokumenty, łączące w sobie dane rozliczeniowe z komunikatem promocyjno-informacyjnym.

Zobacz więcej >

 

 PowerPost 

Power Post to kompleksowa usługa łącząca funkcjonalność poczty elektronicznej oraz cechy tradycyjnych usług poligraficznych i pocztowych. Umożliwia natychmiastową wysyłkę dokumentów generowanych na komputerze z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, bez potrzeby tracenia czasu na drukowanie, kopertowanie, adresowanie i wizyty na poczcie.

Zobacz więcej >

 

 Konfekcjonowanie 

W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku w 2011 roku Inforsys dzięki integracji z firmą MMI poszerzył ofertę o obsługę wydawnictw i proces konfekcjonowania obejmujący doradztwo oraz zarządzanie logistyką materiałów dla programów lojalnościowych, copacking, obsługę wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i marketingowych realizowanych przez naszych Klientów.

Zobacz więcej >

 

 e-commerce 

Outsourcing e-commerce Prowadzisz własny biznes w internecie? Masz własny sklep internetowy, a większość dnia zajmuje Ci pakowanie i wysyłanie towarów zakupionych przez Twoich klientów? Jeśli tak, to możemy Ci pomóc! Poszerzyliśmy swoją ofertę o outsourcing e-commerce. Oferujemy idealne rozwiązanie dla klientów sektora B2B i B2C. Profesjonalnie zajmujemy się pakowaniem, magazynowaniem i wysyłką…

Zobacz więcej >

 

 Kancelaria IN-HOUSE 

Wiele firm zmaga się z samodzielną obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej. W przypadku większych przedsiębiorstw liczba obsługiwanych przesyłek jest na tyle znacząca, że utrudnia prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu. W takiej sytuacji korzystnym rozwiązaniem jest stworzenie kancelarii podawczo-odbiorczej.

Zobacz więcej >

 

 Poczta odwrotna 

Bazując na wieloletnim doświadczeniu związanym z zarządzaniem dokumentacją i obsługą korespondencji masowej dla małych, średnich i dużych instytucji w kraju, przedstawiamy usługę – Pocztę Odwrotną, umożliwiającą eliminację przychodzącej korespondencji w formie papierowej na rzecz korespondencji elektronicznej. Szeroka funkcjonalność usługi Poczty Odwrotnej sprawia, że korzystać z niej może zarówno gospodarstwo domowe, którego miesięczna korespondencja zamyka się w kilkunastu sztukach dokumentów, jak również firmy oraz duże przedsiębiorstwa, które przetwarzają masowe ilości korespondencji.

Zobacz więcej >