Wiele firm zmaga się z samodzielną obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
W przypadku większych przedsiębiorstw liczba obsługiwanych przesyłek jest na tyle znacząca, że utrudnia prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu. W takiej sytuacji korzystnym rozwiązaniem jest stworzenie kancelarii podawczo-odbiorczej.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, przejmujemy zarządzanie korespondencją
w siedzibie klienta. Personel dedykowany do obsługi korespondencji odpowiedzialny
jest za ewidencjonowanie i skanowanie przesyłek oraz dystrybucję elektroniczną
do konkretnych adresatów. Papierowe wersje są odpowiednio oznaczane i archiwizowane
w przeznaczonym do tego miejscu.

W przypadku korespondencji wychodzącej, pracownicy kancelarii zajmują się adresowaniem kopert, zaklejaniem, pieczętowaniem i wysyłaniem listów, rejestrowaniem korespondencji oraz koordynacją przesyłek kurierskich.

Przekazanie Inforsys S.A. obsługę korespondencji codziennej pozwoli Państwu
na pomniejszenie kosztów jednostkowych nadań przesyłek, oszczędzi czas potrzebny
na przygotowanie przesyłek do wysyłki i zagwarantuje terminowość nadania oraz umożliwi pełną kontrolę nad wysyłaną korespondencją.

Jeśli potrzebujesz firmy, która profesjonalnie zajmie się elektroniczną archiwizacją dokumentów oraz wykonaniem usług z zakresu korespondencji masowej, oferta Inforsys skierowana jest właśnie do Ciebie! Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiej jakości usług, nasza firma od lat może się poszczycić wiodącą pozycją na polskim rynku.

Inforsys S.A. wyręczy Państwa w całym procesie obsługi codziennej korespondencji tj.:

  •  Odbiór listów/przesyłek od Klienta w ustalonym czasie
  • Falcowanie
  • Kopertowanie
  • Ważenie
  • Taryfikowanie
  • Frankowanie
  • Wypełnienie dokumentacji nadawczej
  • Przekazanie do operatora pocztowego oraz/lub firmy kurierskiej
  • Obsługę zwrotów wraz z aktualizacją bazy danych

W związku z tym, iż każdy projekt jest inny, a każdy Klient ma własne procedury wewnętrzne, jak i przyzwyczajenia w zakresie obiegu dokumentów – na etapie wdrożenia nasz zespół przeprowadza audyt. Robimy to w celu zoptymalizowania procesów
i dopasowania ich do procedur Inforsys oraz pod kątem procedur funkcjonujących,
by nie zaburzać rytmu pracy u Klienta, na rzecz którego tworzona jest kancelaria.