Do kontaktów z klientami firmy używają najczęściej korespondencji tradycyjnej. Jako narzędzie marketingu bezpośredniego, comiesięczne przesyłki nie tylko są przypomnieniem o zobowiązaniach klienta czy nośnikami danych transakcyjnych, ale także spełniają rolę kanału wielopoziomowej komunikacji. Doceniając potencjał personalizowanych wydruków oraz przesyłek masowych, firma Inforsys S.A. stworzyła nowoczesne centrum mailingowe obsługujące firmy i instytucje w zakresie przygotowania oraz obsługi przesyłek pocztowych. W ramach usług centrum oferujemy:

  • bezpieczne przetwarzanie danych osobowych – szczególna ochrona danych osobowych jest dla nas jednym z ważniejszych priorytetów działania. Nad najwyższym bezpieczeństwem danych czuwamy na każdym etapie ich przetwarzania – począwszy od transferu, poprzez przetwarzanie na poziomie informatycznym oraz fizycznym, na niszczeniu zbiorów danych po realizacji zlecenia skończywszy.
  • personalizację dokumentów – opierając się na kilku zróżnicowanych platformach softwarowych, budujemy aplikacje formatujące wygląd drukowanych przez nas dokumentów. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować innowacyjne rozwiązania z zakresu komunikacji masowej, a także zagwarantować poprawną obsługę większości wymagań funkcjonalnych oraz technicznych różnorodnych środowisk informatycznych naszych Klientów.
  • druk dokumentów – wykorzystywane w naszym centrum systemy masowego druku personalizowanego umożliwiają elastyczne dopasowanie się do potrzeb współpracujących
    z nami firm. W zależności od strategii naszych Klientów, koncentrujemy się na wzmocnieniu przekazu kolorem, urozmaiceniu wydruków lub redukcji kosztów.
  • kopertowanie – do kopertowania przesyłek wykorzystujemy kilkanaście systemów kopertujących, umożliwiających obsługę kopert dowolnego formatu oraz kopertowanie nawet kilku dokładek, to jest broszur, folderów lub katalogów
  • tworzenie kopert bezpiecznych typu PIN – profesjonale systemy kopertujące umożliwiają nam tworzenie kopert utajnionych, zwanych potocznie kopertami PIN, służących do wysyłania kodów PIN w jednym integralnym procesie
  • logistyka i konfekcjonowanie – na zlecenie naszych Klientów zajmujemy się zamówieniami i dostawami materiałów do produkcji, zarządzaniem zapasami produktów gotowych oraz kompletujemy przesyłki nietypowe, wymagające pracy ręcznej
  • ekspedycja przesyłek – mając na celu redukcję czasu dostarczenia pojedynczej przesyłki do adresata prowadzimy koordynację transportu wychodzącego bazującą na wieloletniej współpracy z Pocztą Polską oraz operatorami pocztowymi – PGP S.A i InPost S.A.
  • usługi pocztowe IN-HOUSE – starając się dostosować do wymogów oraz potrzeb współpracujących
    z nami firm, zajmujemy się obsługą korespondencji – zarówno przychodzącej, jak
    i wychodzącej – bezpośrednio w siedzibie klienta
  • obsługa zwrotów – weryfikujemy informacje o przyczynie zwrotu przesyłki oraz wprowadzamy je do bazy danych. Takie rozwiązanie eliminuje pomyłki przy dystrybucji kolejnych przesyłek.

Inforsys od ponad 15 lat zajmuje się świadczeniem kompleksowych usług z zakresu korespondencji masowej. Oferuje innowacyjne produkty i usługi, które dotąd nie były dostępne na polskim rynku. Zajmujemy się m.in. codzienną obsługą korespondencyjną klientów oraz elektroniczną archiwizacją dokumentów.