Publikacje na życzenie

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.

Książki niskonakładowe

Oferta skierowana jest w szczególności do branży wydawniczej. Proponujemy realizację druku książek, periodyków, jak również personalizowanych broszur szytych oraz klejonych. Nasz nowoczesny i wydajny park maszyn drukujących gwarantuje jakość porównywalną z technologią offsetową, a nowe inwestycje w urządzenia do oprawy zapewniają trwałość i estetykę wykonania. Ważnym wyróżnikiem oferty Inforsys w tym obszarze będzie możliwość drukowania publikacji nawet od jednego egzemplarza.

Raporty i sprawozdania

Druk na żądanie i w bardzo krótkich terminach i seriach raportów rocznych, podsumowań przy ważnych wydarzeniach w życiu firmy. Z możliwością personalizacji i stosowania uszlachetnień dla uzyskania bardziej prestiżowego efektu.

Materiały szkoleniowe

Cyfrowy druk materiałów szkoleniowych, w tym personalizowanych, ma wiele zalet. Przede wszystkim pozwala na łatwe i szybkie dostosowanie materiałów do indywidualnych potrzeb uczestników szkolenia. Cyfrowe druki umożliwiają również drukowanie w mniejszych nakładach, co pozwala na zaoszczędzenie kosztów i uniknięcie marnowania niepotrzebnych materiałów. Ponadto cyfrowe druki są bardziej ekologiczne niż tradycyjne druki offsetowe, co jest coraz ważniejsze dla wielu firm i organizacji.

Wydawnictwa okolicznościowe

Cyfrowy druk wydawnictw okolicznościowych, takich jak kalendarze, albumy czy zaproszenia umożliwia łatwe personalizowanie treści i grafiki, co pozwala na stworzenie unikalnych i niepowtarzalnych wydawnictw. Ponadto cyfrowy druk pozwala na drukowanie w mniejszych nakładach. Cyfrowy druk jest szybszy i bardziej elastyczny niż tradycyjne drukowanie offsetowe, co pozwala na szybsze dostarczenie zamówionych wydawnictw i lepszą reakcję na zmieniające się potrzeby klientów.

Personalizacja publikacji

Personalizacja publikacji pozwala na dostosowanie treści do indywidualnych potrzeb i zainteresowań odbiorców, co zwiększa ich zaangażowanie i zainteresowanie materiałem. Personalizacja pozwala również na lepsze targetowanie grupy docelowej, co może przyczynić się do wzrostu sprzedaży lub zainteresowania daną publikacją. Dodatkowo, personalizacja umożliwia wprowadzanie unikalnych elementów graficznych czy wizualnych (mapy, stosowanie ulubionych kolorów, treść zależna od upodobań i cech odbiorcy), co może przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.